Alla inlägg under april 2010

Av Monica - 19 april 2010 16:41

Varför måste ställen lukta så illa?

Pendeltåget - folk som tror att man luktar bättre om man badar i parfym eller rakvatten.

Kylenrummet på affären - Där luktar det sur mjölk, kanske inte så konstigt.


Tacobaren mitt i centrum - Måste jag berätta vad jag tycker?


Jag mår illa som det är, utan dessa saker. Det kommer sluta med att jag inte kan gå igenom centrum. 

Av Monica - 11 april 2010 18:30

I dag onsdag var jag på besök hos Specialmödrarvården. Bm sa att jag nu var i vecka 6+4. Det vill säga att jag hade rätt med att jag hade sen ägglossning.

Bebis var 6 mm och hjärtat pickade så fint. Det är konstigt att det lilla monstret får mig att må så dåligt redan nu:)

Av Monica - 11 april 2010 00:38

Har inte kräkts i dag. Men mått illa hela dagen. Sov en stund på kvällen. Vaknade sent och nu knaprar jag ballerina klalddkaka och fick ett glas mjölk till:)

Av Monica - 1 april 2010 13:59

I dag mår jag inte alls bra. Kräks inte än men känns som om maten ligger och gungar upp och ner i strupen.

Här om dagen var jag inne på spec mvc och tittade på en liten liten millimeterstor bebis. Barnmorskan kunde inte se hjärtat slå men hon kunde samtidigt inte fastslå om det var flimmer på filmen eller om det var hjärtat. Jag vill tro att det var hjärtat jag slog.


Och det var bara EN, skönt på ett sätt men min känsla att det skulle vara 2 kan jag inte släppa.


På Onsdag ska jag in igen och kolla. Då kommer jag säkert inte heller må bra.

Presentation

Gravidbloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards