Direktlänk till inlägg 26 oktober 2010

Nu kan jag andas ut :)

Av Monica - 26 oktober 2010 21:45

I dag var jag på ikea med mina väninnor. Vi hade mycket trevligt. När vi satt och fikade så kom det...


- Jo, jag tänkte att det är ju lika bra att göra det här nu innan jag börjar må illa...!


Det tog inte en sekund innan skriken kom, hoppande och studsande i soffan. Så klart att jag inte kunde hålla tyst. 


Så nu vet mamma, gubben naturligtvis, M och K. 

Känns skönt! Nu kan jag slappna av :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 21 november 2010 15:27

Sugen på en massa saker men är rädd att få upp den lika fort som jag stoppar i mig den.  Pizza Pepparkakor Must Godis  ...

Av Monica - 19 november 2010 18:30

Nu har jag varit på inskrivning. Det blev stick i fingret och kissa i buken.  Fick massa information som jag redan visste.    Det är tur att man har gubben med sig i bland, han kommer med så bra frågor. :)    Jag mår illa men kräks inte så ...

Av Monica - 10 november 2010 15:15

I dag fick jag då äntligen mina sprutor med Fragmin och trombylpiller.  Hoppas att det kommer att gå vägen den här gången. Jag är så nervös. ...

6+0

Av Monica - 5 november 2010 23:56

I dag var vi med barnen och badade i badhuset. Det var riktigt roligt. Fattar inte att "folk" dvs andras barn inte kan hålla benen i styr.  Vet inte hur mycket sparkar och slag jag har fått under vattnet i dag.  Värsta smällen var nog av den mins...

Av Monica - 3 november 2010 23:45

I dag var jag hos BM på specialmödrarvården. Det var lite tidigt så jag var jättenervös.  Barnmorskan sa att det förmodligen inte skulle synas någonting och det gjorde det det inte heller.  Man såg en hinnsäck men ingenting mer.  Ska tillbaka på ...

Presentation

Gravidbloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards