Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

En helt vanlig dag på stan.

Av Monica - 20 oktober 2010 20:45

I dag var jag med min mamma och shoppade. Vi kom in på tjejsnack och hon blev så nyfiken så hon betalade ett gravtest. Sagt och gjort, vi gick på pinkeriet. Skriker till när jag ser att 2 streck växer fram på pinnen. Mamma fattade ingenting. Hon frågade om det inte skulle vara 2 streck på pinnen. Men titta en gång till då, sa jag. 


Hon ler med hela ansiktet och säger: Så jag ska bli mormor igen? Vad roligt att jag fick veta det först den här gången. 


Ja inte kan man väl misstolka denna lilla pinne?


  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 21 november 2010 15:27

Sugen på en massa saker men är rädd att få upp den lika fort som jag stoppar i mig den.  Pizza Pepparkakor Must Godis  ...

Av Monica - 19 november 2010 18:30

Nu har jag varit på inskrivning. Det blev stick i fingret och kissa i buken.  Fick massa information som jag redan visste.    Det är tur att man har gubben med sig i bland, han kommer med så bra frågor. :)    Jag mår illa men kräks inte så ...

Av Monica - 10 november 2010 15:15

I dag fick jag då äntligen mina sprutor med Fragmin och trombylpiller.  Hoppas att det kommer att gå vägen den här gången. Jag är så nervös. ...

6+0

Av Monica - 5 november 2010 23:56

I dag var vi med barnen och badade i badhuset. Det var riktigt roligt. Fattar inte att "folk" dvs andras barn inte kan hålla benen i styr.  Vet inte hur mycket sparkar och slag jag har fått under vattnet i dag.  Värsta smällen var nog av den mins...

Av Monica - 3 november 2010 23:45

I dag var jag hos BM på specialmödrarvården. Det var lite tidigt så jag var jättenervös.  Barnmorskan sa att det förmodligen inte skulle synas någonting och det gjorde det det inte heller.  Man såg en hinnsäck men ingenting mer.  Ska tillbaka på ...

Presentation

Gravidbloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards